چند عکس از روستا

یک غروب زیبا از بنه عباس
(خورشید دقیقاً بالای تل مشتانه است)



اگه گفتید این عکس کجاست؟

عجب کنار گلبه ای


عکس باغ شاه ابوالقاسم

نظرات 6 + ارسال نظر
افشین رستمی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:20

سلام.. من افشین رستمی هستم فرزندمرحوم صمد ضمن تشکراززحمات بسیارارزنده ای که کشیدشده واین عکس ها جمع اوری شدخیلی عالی احسنت ..

عبداله زاده دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 http://www.gholroomezi300.blogfa.com

سلام خیلی عالی بود لذت بردم

وبلاگ پر باری بود فقط درخصوص مردم و اهالی روستا توضیحی دهید
از چه طایفه ای هستند ؟

من هم خدمت شما سلام عرض میکنم،
از شما تشکر میکنم و از راهنمایی و نظرات شما دوستان ممنونم.

امید سلطانی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:19

عکس مربوط به کانال روبروی خونه ی بو حاصل است.

بله،درست حدس زدی امید جان،

AZ AHALI پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:43 http://alireza.soltani1354@yahoo.com

تحسین برانگیز

AZ AHALI پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:41

SALAM, AZ YADAVARI KHATERKOR TASHAKOR RA DARAM

سلام دوست عزیز
از اینکه به وبلاگ سر زدی و نظر دادید خیلی خوشحال شدم
خیلی ممنون میشم دوستان هم ولایتی خودشون را معرفی کنند.
مرسی

شیرالی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:07

بسیار بسیار زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد