عکس اردو شوشتر

این عکس در سال 1368 در سال سوم راهنمایی در اردویی که به شوشتر رفته بودیم گرفته شده، یادش بخیر چه حال و هوایی داشیم وقتی میخواستیم بریم اردو ،شب تا صبح از خوشحالی خوابمون نمی برد.



ایستاده از راست:1-مسعود طیبی2-خودم3-علی سلطانی4-جمال کریمی5-دوست،شهرک فجر 6-دوست،شهرک فجر 7-نادر بهمئی

نشسته از راست:1- دوست،شهرک فجر 2- دوست،شهرک فجر 3- دوست،شهرک فجر 4-حبیب رستمی 5-حسین دره شوری6-قاسم قراچه

نظرات 9 + ارسال نظر
جمال بهمنی- قیطاس سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

با سلام و احترام خدمت دوست عزیز و برادر بزرگوارم جناب آقای سلطانی
اتفاقی عکس اردو شوشتر را دیدم واقعا خوشحال شدم هرچند من توی این عکس نیستم ولی اینها همه دوستان من بودند و با هم رفته بودیم اردو -خیلی لذت بخش بود
واقعا خیلی با ذوقی

من هم خدمت شما دوست عزیز سلام عرض میکنم،همیشه شاد و پیروز باشید.

جمال جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:18

با سلام . علیرضا جان به تازگی با وبلاگت آشنا شدم واقعا با ذوق هستی . واقعا حس نوستالوژیک به آدم میده . از عکسی هم که مربوط به اردوی شوشتر گذاشتی لذت بردم .
البته خاطرات دیگه ای هم با تو دارم از جمله اینکه یه بار با هم توی حوض آب بازی میکردیم و سر تو به خاطر لیز بودن کف حوض و سر خوردن شکست . حلال کن
آرزوی سلامتی برای تو و خانواده بزرگوارت دارم دوستدارت : جمال

سلام جمال جان،
از اینکه به وبلاگ سر زدی و نظر دادید خیلی خوشحال شدم
واقعا یادش بخیر، چه روزهای قشنگی بود و چه زود گذشت بیش از 33 سال از این موضوع میگذره ولی مثل اینکه همین دیروز بوده و....

محمود صادقی پور چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:08

نفر 4 جمال کریمی است رفیق.مرسی از وبلاگ عالیت.از داوود شاکری عکسهای دبیرستان ماها رو بگیرو تو وبلاگت بذار ممنون میشم.

سلام
ممنونم از دقت شما دوست عزیز،به آقا داوود بگید عکس ها را روی ایمیلم بفرسته.

رضا دره شوری سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09

سلام دوست عزیز.من روز عاشورای امسال شنیدم وبلاگ درست کردی واقعا دستت درد نکنه خاطراتمون رو زنده کردی.چندتا عکس از اردوی دبستان دارم بعد میفرستم برات.روزی که با بچه ها رفته بودیم برای جمع کردن هندوانه را هیچ وقت فراموش نمیکنم.به امیددیدار

سلام آقا رضا
آره واقعا یادش بخیر
چه روزهای خوبی بود
کلاس اول تا پنجم دبستان....
یادته شاگرد ممتاز بودیم با هم رفته بودیم رامهرمز خونه مدیر دبستان
ترشی بادمجان یادته(ریقلادوم هندانه ایچنه)

محمد دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:40

من بنه عباسی نیستم ولی سلام منو به حسین آقا برسونید(دومی ازچپ- نشسته)

یاوری یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:11

عالی وبسیار خوب

مرسی عزیزم،
باز هم به ما سر بزن.

حسین آلبومرادی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:00

سلام
خیلی خوشحال شدم این وبلاگ دیدم. دمت گرم

سلام
حسین جان باز هم به وبلاگ سر بزن،

شیرالی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:35 http://shirali.persianblog.ir/


یاد اون روزا بخیر
بسیار زیباست
ممنون

سلام
از اینکه به وبلاگ سر زدی ممنونم
باز هم به ما سر بزن

habib bax دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:58 http://torkghashghayi.blogfa.com

سلام ممنون از شما برادر گرامی که به ما سر زدین قربان شما .. شما لطف دارین بزرگیتونو میرسونه ...شما هم سلام برسونین موفق باشین این عکس خیلی عالی بود حال و هوامون رو برد زادگاهمون خدایی خیلی ایول داری

مخلصتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد